سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امریکا انواع نقشه‌ها و توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی بکار بسته است اما با عنایت الهی، هدایت هوشمندانه رهبری و ایستادگی مردم تاکنون نتیجه‌ای نگرفته و ناکام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رمضان شریف در جمع راهپیمایان قزوین در میدان شهدا اظهار کرد: امام احیا کننده فرهنگ اهل بیت و احکام نورانی قرآن کریم بود و با بنیانگذاری انقلاب توانست در مسیر احیا دین اسلام نیز حرکتی ماندگار را پایه گذاری کند.

وی افزود: چهل سال است انقلاب با همه دشمنی‌ها پوینده و بانشاط همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و در چهل سالگی نیز با اقتدار و نشاط به پیش می‌رود.

سردار شریف بیان کرد: در بهمن ۵۷  اتفاقی رخ داد که هم شرق و هم غرب برای مقابله با انقلاب متحد بودند و در شرایطی که در آن زمان تقسیم کشورها بین آمریکا و شوروی هماهنگ شده بود و کشورهایی مانند آلمان، کره و یمن را دو قسمت کرده بودند و هر کدام بخشی را برای خود می دانستند اما در مورد ایران مخالف بودند و به کل آن طمع داشتند و دوست نداشتند انقلاب پیروز شود.

وی تصریح کرد: آمریکا انواع توطئه و نقشه ها را علیه انقلاب بکار بست تا نظام را ساقط کند و در این مسیر با ترور، جنگ داخلی، جنگ هشت ساله، تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی تلاش کرد تا به جمهوری اسلامی آسیب بزند اما به لطف الهی و هدایت رهبری و ایستادگی مردم نتیجه نگرفت.

ایران اسلامی در دفاع از کشور بیش از هر زمانی اقتدار دارد

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: بدانید انقلاب اسلامی از هر زمانی قدرتمندتر و مهیاتر برای دفاع از جغرافیای کشور است و این یک واقعیت تجربه شده است که بعد از دفاع مقدس توان ویژه ای برای حفاظت از جغرافیا و مرزهای کشور ایجاد شده که در چهل سال گذشته بی نظیر است.

وی گفت: ایران اسلامی امروز در حوزه دفاعی و نظامی از قدرت بالایی برخوردار است و هر چند دشمن تلاش می کند با مشکلات اقتصادی مردم را ناراضی کند اما مردم فهیم و آگاه کشور با درک بالای خود دشمن را ناامید می کنند.

مدیرکل روابط‌عمومی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز با هفت سال تلاش مجدانه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ساخته شد و از واردات بنزین بی نیاز شدیم و هیچ مانعی در برابر اراده مسلم فرزندان انقلاب نخواهد بود و این تحریم‌ها سکویی برای رسیدن به یک اقتصاد پایدار خواهد شد و به لطف الهی و با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی از این موانع عبور کرده و به شکوفایی اقتصادی خواهیم رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.