به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان که در محل سالن اجتماعات این قرارگاه برگزار شد اظهار داشت: دشمن با این قبیل اقدامات به خیال خود می خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد غافل از اینکه اراده ملت محکم تر و می شود.
وی با بیان اینکه جهان به سمت 2 قطبی جدید در حال حرکت است افزود: البته گسل های استراتژیکی نیز مانند منطقه غرب آسیا وجود دارند اما کشور ما در این منطقه بدلیل تدابیر رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم و همچنین وضعیت ژئوپولیتیکی اش، یکی از امن ترین مناطق است که همین خود از مبانی توسعه و پیشرفت کشورشده است.
امیر بیدادی اظهار داشت: انقلاب ما بر سه محور دین، ولایت و مردم استوار است و مردمی که صاحب این نهضتنند هرگز حاضر نخواهند شد که دست از راه و انتخاب خود بردارند که تجلی این مسئله را با حماسه آفرینی شان در جشن 40 سالگی انقلاب شاهد بودیم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا ، لشکر 84 لرستان را دارای سوابق عملیاتی درخشان دانست و گفت: این لشکر در تاریخ دفاع مقدس جایگاهی ویژه و نورانی دارد و همواره توانسته با قدرت ماموریت هایش را به پایان برساند.
وی ادامه داد: خواست فرمانده نیروی زمینی و ارتش برقراری تعامل متقابل ارتش لرستان و مسئولان استان است تا از این راه بتوان ظرفیت های ارتش را نیز در خدمت مردم لرستان قرار داد.
در این آیین امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار بعنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان معرفی و از زحمات امیر سرتیپ تقی دریکوند تقدیر شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.