به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «محمد علی جعفری» روز شنبه در آیین افتتاح ویدئو کنفراسی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده اظهار داشت: در طول این چهل سال پس از انقلاب، ملت ایران و ملت های دیگر منطقه شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی بودند و هستند.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروزی ها و فتوحات در عرصه‌های مختلف فراوان است، افزود: این دستاوردها نه تنها در عرصه های دفاعی، امنیتی بلکه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، خودکفایی، سازندگی، عمرانی و توسعه زیرساخت‌های کشور، رفع محرومیت و کاهش فاصله فقیر و غنی یعنی برقراری عدالت اجتماعی است.
فرمانده کل سپاه در ادامه به آمارهای بانک جهانی و مراکز آمار در دنیا اشاره کرد و بیان کرد: براساس این آمار این رشد و این پیشرفت ها در ایران اسلامی بسیار پرشتاب و کم نظیر بوده است.
سردار جعفری اضافه کرد: این فتوحات بسیار زیاد که به برخی از آنها از جمله در دفاع مقدس و یا در عرصه های مقاومت اسلامی در منطقه توسط امت اسلامی اشاره می شود بخشی از فتوحات بزرگ انقلاب اسلامی در طول چهل سال است.
وی با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره فتح الفتوح انقلاب اسلامی گفت: فتح الفتوح انقلاب حتی فتح بزرگ خرمشهر یا بستان نبوده و نیست، بلکه فتح الفتوح انقلاب اسلامی همین جلسه باشکوه است.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: تربیت جوانان مومن انقلابی حاضر در صحنه و پای کار اسلامی، جان برکف، آماده برای دفاع از انقلاب اسلامی فتح الفتوح است.
سردار جعفری گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در طول 40 سال همین فتح الفتوح انقلاب اسلامی یعنی جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار به این مسیر الهی است.
به گزارش ایرنا با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده توسط بسیج آغاز شد که سهم همدان یک هزار و 40 طرح است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.