فرماندار ساری از افتتاح 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان در ایام در دهه فجر در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی رضایی در جلسه شورای اداری که صبح امروز در فرمانداری ساری برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهیدان اظهار داشت: باید یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا را زنده نگه داریم چرا که دشمنان قسم خورده ملت ایران، نمی توانند چهل سالگی و بلوغ انقلاب را ببینند.

وی با تاکید بر اینکه ثمره انقلاب اسلامی در قالب برگزاری نمایشگاه تبیین شود افزود: هر دستگاه اجرایی در حوزه فعالیت خود باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهد.

فرماندار ساری به برپایی دو نمایشگاه در ساری در ایام دهه فجر اشاره کرد و تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی زحمات چهل سالگی انقلاب را بصورت نمودار در این نمایشگاه نشان بدهد چنانچه مدیری غفلت کند با او برخورد می شود.

وی با اعلام اینکه 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان ایام دهه فجر در شهرستان ساری خبر داد و افزود: 74 روستای بخش چهار دانگه و دودانگه بالغ بر 55 میلیارد تومان  از نعمت گاز برخوردار می شوند.

رضایی با اشاره به راهیان نور و اینکه راهیان انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس است بر لزوم همکاری مدیران دستگاه های اجرایی برای انجام این امر مهم تاکید کرد.

وی افزود: 90 روستای دیگر نیز تا پایان دولت دوازدهم از گاز بهره مند می شوند.

فرماندار ساری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع خواستار شد که مدیران جهادی کنند چرا که راه برون رفت از تحریم ها کار جهادی کردن است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.