به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان، افزود: انقلاب اسلامی بر محور وحدت شکل گرفت و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: نشست ها و جشن های در نظر گرفته شده به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، رنگ خدایی و اسلامی داشته و نشاط آفرین باشد و موجب تقویت وحدت در جامعه شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر باشد و باید به کیفیت برنامه ها هم توجه شود، اضافه کرد: دین اسلام طرفدار کیفیت است و مسوولان باید این مهم را محور برنامه ریزی ها برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مد نظر قرار دهند.
امام جمعه سمنان با بیان این که مساجد و اماکن مذهبی و مقدسه حرمت دارند، بیان کرد: مسوولان در برنامه ریزی ها و برگزاری جشن های انقلاب در ایام دهه فجر امسال به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا حرمت و احترام مساجد حفظ شود.
شاهچراغی یادآور شد: محور سخنرانی ها در نشست های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس منطق، اسلام و مبانی قابل قبول برای مردم باشد.
امام جمعه سمنان گفت: تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی محور سخنرانی ها در نشست های تخصصی و عمومی باشد.
به گزارش ایرنا، در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیرضا آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی حضور داشتند و درباره برگزاری هر چه بهتر برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.