سید امیر حسینی جو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 45 پروژه از این تعداد در بخش عمرانی است که برای اجرا و تکمیل آنها حدود 17 میلیارد و 500 میلون تومان هزینه شده است.
وی از جمله این طرح ها را شامل طرح هادی، احداث سردهنه های زراعی ، گازرسانی و احداث ایستگاه تی بی اس ، واحد آموزشی، و جمع آوری آب های سطحی و راه روستایی معرفی کرد.
حسینی جو اظهار داشت: در بخش تولیدی نیز پنج پروژه با اعتباری حدود 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که شامل تولید آب آشامیدنی و آب میوه ، سورتینگ مرکبات ، سردخانه و باسکول است.
به گفته فرماندار تنکابن ، با افتتاح این تعداد پروژه ها در مجموع برای 92 نفر شغل ایجاد می شود.
حسینی جو با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب نباید تنها به فکر افتتاح پروژه ها بود، گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای یک بازبینی، بازنگری و بازاندیشی کارنامه انقلاب اسلامی است و باید مدیران و مسئولان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تغییر رفتار و روش های مدیران دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات صادقانه به مردم باشیم تا زمینه جذب حداکثری آنها فراهم گردد.
فرماندار تنکابن گفت: در چهل سالگی انقلاب باید اختلاف ها را کنار گذاشت و در مسیر اتحاد و همبستگی گام برداشت تا ذائقه مردم بیش از پیش شیرین شود.
وی یادآور شد : باید از تمام ظرفیت های شهرستان در چارچوب ارزش های نظام و با در نظر گرفتن ایام فاطمیه، برای اجرای برنامه هایی که شادی پیروزی انقلاب را به خانواده ها می آورد، استفاده کرد.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.