به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز شنبه در همایش روز بصیرت که محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران، افزود: افرادی پیرو بنیان گذار انقلاب اسلامی و مدافع رهبر معظم انقلاب هیچ گاه به دنبال تفرقه افکنی و فرصت سازی برای دشمنان نمی روند.
وی بیان کرد: مسیر زندگی امام حسین(ع) و بنیان گذار انقلاب اسلامی همواره بر حفظ وحدت و دوری از تفرقه بوده و بزرگان دین و انقلاب در هر زمانی مردم را به همبستگی دعوت کرده اند.
وی با بیان اینکه برای حفظ نظام و کشور به همگرایی بین اقشار مختلف مردم نیازمندیم، تصریح کرد: باید زمینه ساز مشارکت همه مردم با سلایق مختلف سیاسی برای پیشرفت کشور و مقابله با دشمنان باشیم.
رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه هوشیاری و شناخت توطئه های دشمنان عامل مهمی در حفظ نظام است، گفت: یکی از ابزارهای مهم دشمن در تحقق اهدافش ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان در بخش های مختلف است که باید همه نسبت به این توطئه آگاه و هوشیار باشند.
وی شایعه پراکنی ها را از دیگر توطئه های دشمنان برشمرد و یادآورشد: تهمت و شایعه پراکنی برای فرزندان و افراد مسئول کشور برنامه دشمن در ایجاد فاصله بین مردم و مدیران است و نباید مردم هر شایعه و خبر کذبی را بپذیرند.
وی وجود مشکلات در کشور را نیازمند تدبیر و همبستگی مردم و مسئولان دانست و اظهارداشت: در تامین عدالت اجتماعی با نقطه مطلوب یک حکومت اسلامی فاصله زیادی وجود دارد اما باید با توان داخلی و رعایت قانون و مقررات به هدف عالی خواهیم رسید.
چمران نبود حرکت متعادل و همسو با توسعه تکنولوژی ها را ریشه بیکاری، آسیب های اجتماعی، فقر و معضلات فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در زمان خاص خود نسبت به این مسائل تدبیر نکرده و امروز با چنین مشکلاتی روبرو شده ایم.
وی ادامه داد : اگر بنا به توصیه رهبری هر شخص وظیفه خود را به خوبی انجام دهد آنگاه تمامی این مشکلات رفع خواهد و به چشم انداز واقعی نظام خواهیم رسید.
رئیس سابق شورای شهر تهران بر توجه به اعتقادات اسلامی تاکید کرد و گفت: تحریم، تهدید به سبب توسعه تجهیزات نظامی و بی توجهی به حقوق بشر تنها بهانه های دشمنان علیه نظام است ولی آن ها در راس تلاش های خود به دنبال دوری مردم از اعتقادات اسلامی هستند.
وی ادامه داد: اعتقادات اسلامی مردم ایران عامل اساسی پیشرفت کشور بوده و اگر از این اعتقادات و حرکت در مسیر اسلام ناب دور شویم آنگاه اهداف دشمنان محقق خواهد شد.
وی با اشاره به حادثه فتنه 88 گفت: حضور مردم در حمایت از نظام عامل خاموشی فتنه شد.
در این همایش مردم تیران و کرون با بزرگداشت این حماسه بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.