به گزارش ایرنا، عباس سروری روز سه شنبه در نخستین جلسه هم اندیشی گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر که با حضور برخی مدیران ادارات و روابط عمومی های شهرستان در محل جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: اهداف بلند مدت استکبار جهانی این بوده تا ایران، چهلمین سالگرد پیروزی را نبیند که این توطئه با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، خردجمعی مسوولان نظام و دولت خدمتگزار در مناسبت های متعدد به ویژه در یوم الله 13 آبان با حضور پرشکوه ملت باطل شده است.
وی ادامه داد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته برنامه های خود را آغاز کرده که ریاست این تشکیلات و شورای تبلیغات اسلامی کشور از ابتدای انقلاب برعهده حضرت آیت الله جنتی بوده است.
سروری یادآور شد، ناگفته نماند برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ماه های اخیر با برگزاری جلساتی در شورای اداری اداری استان و جلسات متعددی در سطح استان آغاز شده است.
او اضافه کرد: بیش از 20 نفر از افراد صاحب نام از دانشگاهیان، روحانیان و بازاریان و غیره به عنوان مشاوران این ستاد انتخاب شده اند و 16 کارگروه تخصصی با مسوولیت دستگاه های مختلف تشکیل جلسه داده اند و چندین جلسه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و چند جلسه با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری داشته ایم و برنامه ریزی خوبی انجام شده است.
وی از برگزاری نمایشگاهی بزرگ به منظور معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب در محل دایمی نمایشگاه ها دایمی کرمانشاه به عنوان برنامه دیگر یاد کرد و افزود: برنامه ریزی پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تنها به دهه فجر منتهی نمی شود، کشور ما ویژگی یک کشور خوب و مقتدر را دارد و همواره از آرمان های مظلومان در سرتاسر جهان دفاع کرده است.
مسوول ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه بر استفاده مدیران روابط عمومی از کتابچه ای که با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در زمینه دستاوردهای 40 ساله تهیه شده تاکید کرد و برگزاری یادمان های شهدا در سطح شهر را نیز پیشنهاد داد.
وی بهانه هایی همچون کمبود بودجه را گویای ناتوانی برخی ادارات در زمینه بیان مناسب دستاوردهای چهل ساله انقلاب دانست و بر رفع این ناتوانی تاکید نمود.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.