علی مکرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز افزود: امروز در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی آحاد مختلف مردم با حضور در خیابان ها جلوه ای از انسجام بی نظیر خود در برابر توطئه های دشمنان را به نمایش می گذارند.
وی ادامه داد: در راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان اوج عظمت، اقتدار و اتحاد ملت ایران در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران به جهانیان مخابره خواهد شد.
مکرمی اضافه کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال به علت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه برخوردار است و ملت ایران امروز نیز حماسه ای به وسعت عظمت نام ایران خلق می کنند.
فرماندار تکاب گفت: حضور گسترده و حماسی مردم در این اجتماع میلیونی بیانگر استقامت بر آرمان های استکبار ستیزانه ملت ایران و پاسخی قاطع به تهدیدها و توطئه های آمریکاست.
مکرمی گفت: همزمانی چهل سالگی انقلاب و افزایش تهدیدها و تشدید جنگ اقتصادی دشمنان و در راس آنها آمریکا علیه ملت ایران توطئه ای جدید از سوی استکبار جهانی است.
وی افزود: ملت وفادار ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر توطئه های آمریکا را خنثی می کنند و مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح امروز /یکشنبه/ از مقابل ساختمان شهرداری تکاب آغاز و در میدان آزادی این شهر با برگزاری آیین ها و مراسم های مختلف خاتمه می بابد.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.