به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی شامگاه دوشنبه در دیدار مردمی که درمسجد چهار انبیاء محله هادی آباد شهر قزوین برگزار شد افزود: ملت با بصیرت ایران فشارها و تحریم های چهل ساله دشمنان را تحمل کرده و از این مرحله نیز با اقتدار و سربلندی عبور خواهند کرد.
وی افزود: امروزه دشمنان در پی ایجاد یک قحطی خودساخته دروغین در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری به دشمنان کمک می کنند.
رییس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: بخشی از این فشار اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری عده ای از مدیران و تصمیم گیران است که موجب می شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را به دست آورند.
وی افزود: دستگاه قضا به فرموده مقام معظم رهبری در مقابله با اخلال گران و مفسدان ذره ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.
رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: مسئولانی که بخواهند در سفره انقلاب و شهیدان به شهدا و خون آنها خیانت کرده و از انقلاب دست بردارند در هرمقام و جایگاهی که باشند از اوج اقتدار به حضیض ذلت افتاده و منکوب می شوند.
قدرتی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان برای نسل جوان کشور دندان تیز کرده اند تا با اعتیاد، فحشا و آسیب های اجتماعی آنها را به تباهی بکشانند و باید با هوشیاری مسئولان و مردم برای مقابله با دشمنان اقدام کرد.
وی اضافه کرد: بهره گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می تواند دستگاه های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.
این مسئول قضایی اضافه کرد: قیام امام حسین (ع) با انگیزه الهی برای اهداف مقدس از قبیل حاکمیت ارزش ها، مبارزه با نفاق و دفاع از حقوق مردم صورت گرفت و پرچم این نهضت که از سال 62 هجری به اهتزاز درآمده تا همیشه برافراشته خواهد ماند.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در قرن اخیر یکی از نمونه های بالندگی و زنده بودن عاشورا است و نشان می دهد همچنان خون امام حسین (ع) تا تحویل پرچم کربلا به امام زمان (عج) در جوشش خواهد ماند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.