ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، 13 آبان را روز شکست تحریم ها دانست و افزود: دشمنان ایران با ایجاد جنگ روانی حاصل از تحریم، سعی در نابودی ملت ایران دارند که هرگز در این کار موفق نخواهند بود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان به دشمن نشان می دهند که تحریم ها هرگز بر روحیه ملت تاثیر نگذاشته است.
وی افزود: مردم ایران با حضور دوباره خود در صحنه، سیلی محکمی به دشمن خواهند زد و به آن ها نشان می دهند که ملت قهرمان ایران، هیچ گاه اسیر جنگ روانی دشمن نخواهد شد.
حسن بیگی اضافه کرد: با توجه به بد عهدی دولت آمریکا در موضوع برجام و برای مقابله با توطئه ‌های استکبار جهانی در خصوص تحریم ها، بدون تردید باید در صحنه حاضر شویم.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام سعی در مایوس کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب را داشتند اما پس از مشاهده حضور مردم در 13 آبان بار دیگر شکست خود را اعتراف خواهند کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران با پای بندی به تعهدهای خود به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است و دولت آمریکا در برابر بدعهدی خود، در حال انزوا در جامعه بین المللی است.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.