به گزارش ایرنا حمیدرضا مقدم فر روز یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در ارومیه افزود: دشمنان انقلاب متوجه شده اند که پیام آرمان خواهی انقلاب اسلامی از مرزهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین عبور کرده و در حال ریشه انداختن در جهان است.
وی با اشاره به نامه های مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اضافه کرد: این تدابیر رهبری، روشنفکری جوانان اروپایی را رقم زده است و دشمنان نیز از این امر به وحشت افتاده اند.
وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز استکبارستیزی نامگذاری شده است، ادامه داد: دشمنان چنان از این روز وحشت دارند که بازهم تحریم ها را از این روز علیه ملت ایران افزایش دادند.
وی افزود: دشمن بداند که ملت ایران همانند دوران جنگ تحمیلی از این فرصت تحمیلی استفاده می کند تا به قدرت اقتصادی دنیا تبدیل شود.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن به گذشته نگاه کند و بداند که ملت شهید پرور ایران اسلامی از جنگ تحمیلی استفاده کرده و به قدرت نظامی منطقه تبدیل شده است و این مسیر را همچنان ادامه می دهد.
وی بیان کرد: به برکت خون شهدا ایستادگی و اقتدار ملت ایران بیش از گذشته زبانزد عالم شده است و این مقاومت باید خار چشم دشمنان نظام و انقلاب باشد.
مقدم فر با اشاره به اوضاع داخلی آمریکا گفت: آمریکایی ها در حال حاضر از نظر وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود دچار مشکل شده اند و در حال فروپاشی هستند.
وی با اشاره به اینکه مردم غیور آذربایجان غربی همیشه در صحنه های حساس کشور حضور دارند، بیان کرد: همبستگی ملت شیعه و سنی در این منطقه زبانزد عالم و خار چشم دشمنان بوده و انسجام ملی منطقه را رقم زده است.
وی ادامه داد: آذربایجان نماد ایستادگی ملت است و مشکلات امروز نیز با ایستادگی و اتحاد حل و فصل می شود.
به گزارش ایرنا 13 آبان یادآور سه رویداد تاریخی شامل تبعید امام راحل به ترکیه، قتل عام دانش آموزان مبارز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.