نعمت الله دستیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امام خمینی (ره) تبلور و احیاگر عزت ، اقتدار و کرامت ملت ایران است که با شجاعت در مقابل کفر ایستاد و با روحیه استکبار ستیزی با ظلم و ستم مبارزه کرد وجایگاه امروز انقلاب اسلامی مرهون مبارزات و تلاش های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی است.
فرماندار پلدختر گفت: امام خمینی (ره) برادری را در بین ملت ایران نهادینه کرد و امروز باید قدردان امام باشیم و با تمام توان از آرمان ها و اهداف بلند وی صیانت کنیم.
وی افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل (ره) کشتی انقلاب را سکانداری می کنند و نظام را در مسیر نورانی امام هدایت کرده و در تداوم راه امام خمینی (ره) با وجود دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان هوشمندانه و مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده و عزت اسلامی ملت ایران را به جهان شناسانده اند.
دستیاری خاطرنشان کرد: ایام گرامیداشت سالگرد امام راحل فرصت مناسبی است تا اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان بازخوانی و شخصیت ناب امام به آنها معرفی شود.
فرماندار پلدختر گفت: دستگاه های اجرایی با به کارگیری همه امکانات برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به بهترین شکل ممکن در شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیرند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.