به گزارش ایرنا،‌ در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به شخصیت گرانقدر و تاریخ ‌ساز امام راحل،‌ آمده است: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان و جایگاه ممتاز بین ‌المللی جمهوری اسلامی و نیز الگو شدن ملت ایران برای سایر جوامع و ملل حق‌طلب و استکبار ستیز مرهون اندیشه‌های ناب امام راحل، مکتب ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.
ناحیه مقاومت بسیج ساوه در ادامه این بیانیه آورده است: در تاریخ ایران اسلامی چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه یادآور شخصیت گرانقدر و تاریخ‌سازی است که در اواخر قرن بیستم به عنوان مصلح بزرگ و ابرمرد جهان بشریت نام گرفت که عنصر تولید‌گر قدرت و اراده را در کالبد مستضعفین و محرومان قرار داد و شگفت‌انگیزترین تحولات و رخدادها را تحت تاثیر مکتب اسلام رقم زد.
این بیانیه می افزاید: با گذشت 29 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، با قاطعیت می‌توان گفت که افکار و اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) مرزهای جغرافیایی امت اسلامی را در نوردیده است و اکنون به حقیقت جاری و الگوی مسلم جوامع و ملل سلطه‌گریز تبدیل شده است.
بسیج ناحیه مقاومت ساوه در ادامه این بیانیه، وحدت و اراده ملی حول محور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری برای تداوم انقلاب و دستیابی به آرمان‌های سترگ نظام را مهمترین پیام وصیت‌نامه سیاسی - الهی و رهنمودهای جاودانه امام راحل عنوان کرده است.
در پایان این بیانیه ضمن دعوت از مردم شهرستان ساوه برای حضور در آیین های ویژه سالروز ارتحال امام خمینی،‌ آمده است: تا زمانی که پیوند وثیق حضرت امام خمینی(ره)، ملت و رهبر معظم انقلاب مستحکم و پایدار است هیچ خللی در روند حرکت آرمانی و پیش‌ رونده انقلاب اسلامی وارد نخواهد شد و نقشه‌های فریبکارانه جبهه دشمن در عرصه‌های مختلف خنثی و نتیجه ‌ای جز شکست و رسوایی در پی نخواهد داشت.

*** اعزام سه هزار ساوجی به مرقد امام خمینی (ره)
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز از اعزام سه هزار نفر از مردم شهرستان ساوه به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه،‌ سرهنگ علی رسولی اظهار کرد: برنامه های متعددی در پاسداشت یاد و خاطره امام راحل توسط سپاه ناحیه ساوه با همکاری دستگاه های فرهنگی شهرستان اجرا می شود.
وی افزود:‌ امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان و کشورهای منطقه نهادینه شده که این امر نتیجه تحمل سختی ها و ظلم های رژیم شاهنشاهی از سوی امام راحل است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.