به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد دراین شهرستان، افزود: ملت ایران اسلامی هر چه دارد از برکت انقلاب، امام راحل و خون شهیدان است که بایستی به آن افتخار نماید.
وی رویکرد و شعار امسال در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی را 'افتخار به گذشته و امید به آینده' ذکر کرد و گفت: اقشار مختلف مردم باید به انقلاب، امام راحل و شهیدان خود افتخار کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس انتخاب شعار و رویکرد امسال در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی را خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و مردم دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا تلاش دارند تا مردم را نسبت به آینده انقلاب دلسرد، ناامید و خسته نمایند.
کریمی اضافه کرد: توطئه های دشمنان درسایه رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در عرصه داخلی و بین المللی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه، همچون توطئه های قبلی آنان با شکست مواجه شده و ره به جایی نمی برد.
به گزارش ایرنا، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین نشست از پیش بینی 65 برنامه برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد امسال در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: سخنران برنامه سالگرد ارتحال امام فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خواهد بود.
سرگرد سیدعلی حسینی افزود: دیدار با خانواده معظم شاهد، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های بصیرتی، افطاری ساده و ویژه برنامه راحل امام در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد توسط این نهاد انقلابی است.
به گزارش ایرنا، عبدالحمید سالمی بخشدار داشلی برون گنبدکاووس نیز از برنامه ریزی برای اجرای سه برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد درشهر اینچه برون، روستای دوزالوم یا داشلی برون و نیز روستای کرند یا هوتن این بخش مرزی خبر داد.
حجت الاسلام علی فتحی، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که درسخنانی با مهم دانستن ایام رحلت امام و قیام 15 خرداد، برلزوم حضور پرشور مردم و مسئولان در این برنامه ها و نیز فضاسازی شهری این ایام تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد قائمیه و مراسم 15 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهرک فرهنگیان گنبد برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.