به گزارش ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی روز دوشنبه در این مراسم باشکوه گفت: بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه محسوب می شود که چهل سال در برابر هجمه های دشمن با اقتدار ایستادگی کرده است.
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی بیان کرد: عزت، سرافرازی، ایمان و قدرت امروز کشور به برکت حضور شکوهمند بسیج در عرصه های مختلف انقلاب است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی در شرایطی کشور ما را به تروریسم متهم می کند که 18 هزار شهید و بمباران های متعدد شیمیایی علیه مناطق مسکونی ما نمونه بارزی از قربانی ترور بودن کشورمان در سطح جهان است.
حجت الاسلام سرایی علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را ناموفق بودن آنان در رسیدن به آرمان هایشان عنوان کرد و گفت: ملت ما با پیروی از فرامین امام (ره) و ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار سبب شکستن هیمنه آمریکا در جهان شده است.
فرمانده سپاه سردشت نیز در این مراسم گفت: سپاه در بعد فعالیت های فرهنگی و دفاعی در راستای تحقق ارتش 10 میلیونی اقدامات موثری را در چارچوب برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین انجام داده است.
سردار پاسدار موسی مرادی افزود: تاکنون 75 درصد از برنامه های ابلاغی و دفاعی سازمانی بسیج با رویکرد تبیین و تشریح گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری در سردشت اجرا شده است.
وی بیان کرد: برنامه های بومی محلی، برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق دوردست، برپایی یادواره شهدا، طرح کیفی بخشی حلقه های صالحین، طرح گشت های محله محور، مقابله با آسیب های اجتماعی، ایجاد صندوق قرض الحسنه بسیجیان، اهدای جهیزیه، اعزام گروه های بسیجی به مناطق محروم و کم برخوردار و غیره از جمله مهم ترین برنامه ها بوده است.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دهها برنامه مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در سطح این شهرستان برگزار شد.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.