به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در نخستین جلسه هم اندیشی گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر که با حضور برخی مدیران ادارات و روابط عمومی های شهرستان در محل جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی بیندازیم به راحتی متوجه تفاوت، رفاه و توسعه کشور به همراه ایجاد ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی در مقایسه با نظام گذشته می شویم که این دستاوردها به نوجوانان و جوانانی که اطلاعات چندانی از آن زمان ندارند ضروری است.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در مقطع زمانی حساسی در تاریخ انقلاب قرار داریم، گفت: از سوی استکبار و دشمنان برنامه ریزی بسیاری انجام شده تا انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند.
وی از ترورهای کور، تهاجمات فرهنگی و دامن زدن به مشکلات اقتصادی به عنوان تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی یاد کرد و ادامه داد: این توطئه شوم همواره توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و تیم های اطلاعاتی خنثی شده و منجر به شکست شده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن برای ایجاد بی اعتمادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه بسیاری خرج می کند ادامه داد: نقشه دشمن به گونه ای طراحی شده تا ملت ایران از انقلاب جدا شوند و نتوانند جشن 40 سالگی این انقلاب را ببینند.
رنجبر اضافه کرد: مقاومت ملت و تحمل شرایط سخت اقتصادی، گویای این مطلب است که مردم خواهان استمرار این انقلاب هستند چرا که به خاطر به ثمر رساندن آن خون داده اند و از جان و مال خود گذشته اند.
وی ادامه داد: ملت ایران صداقت و اصالت جمهوری اسلامی را بر شرایط سخت اقتصادی ترجیح داده اند و با عشق و تمایل فراوان برای برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی آماده اند.
این مسوول با تاکید بر اینکه امروز شبکه های اجتماعی مخاطبان و طرفداران بسیاری به خود جذب کرده، اظهار داشت: برنامه ریزی برای معرفی دستاوردها باید در فضای مجازی نیز انجام شود و اعضا نیز در این زمینه فعالیتی پویا داشته و سرفصلی تحت عنوان فضای مجازی تهیه کنند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی نسخه خدمتگزاری خوبی به مردم ارایه داده است، گفت: نسخه ای که در تمام ابعاد خواهان رفاه اجتماعی، حاکمیت ارزش ها و خواهان امنیت و آرامش برای همه مردم این سرزمین است.
وی از برگزاری برنامه های توام با نشاط اجتماعی به عنوان یکی از ضروریات یاد کرد و افزود: اداراتی همچون ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری در این راستا برنامه هایی انجام داده اند و از دیگر ادارات نیز خواهان برگزاری برنامه های مفرح بخش همراه با رعایت ارزش های اخلاقی و اسلامی هستیم چرا که نشاط و شادی از ضروریات یک جامعه سالم است.
وی از تشکیل تیم 6 نفره شورای روابط عمومی برای برنامه ریزی، برگزاری جلسات و اطلاع رسانی به دیگر مدیران روابط عمومی ادارات در راستای معرفی بهتر دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نتایج جلسه امروز یاد کرد.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.