به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علیرضاکرمی روز شنبه در اجتماع مردم که به مناسبت سالروز 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و رسانه های معاند درصدد تکرار حوادثی مانند فتنه سال 88 در کشور هستند.
وی اظهار داشت: دشمنان در فتنه سال 88 با هدف از بین بردن نظام دینی وارد شدند و آمده بودند تا اصل رکین انقلاب اسلامی و اسلام که ولایت فقیه است را از بین ببرند.
وی گفت: متاسفانه دشمن درمسئله فرهنگی و اجتماعی موفقیت هایی داشته است که مسئولان غربی به اقداماتی در این خصوص اذعان داشته اند.
کرمی با اشاره به اینکه جریان ضد انقلاب و مخالف انقلاب هر روز با یک چهره جدید وارد می شود و افزود: موضوع بازخوانی فتنه 88 موجب آگاهی و بصیرت مردم می شود و وظیفه همگان است که در جامعه روشنگری شود.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی استان البرز(ع)گفت: فتنه سال 88 برنامه پیچیده ای بود که از طرف دشمنان 10 تا 15 سال و800 نفر نیروی کارآزموده و متخصص روی آن کار کرده بودند.
کرمی افزود: در ایجاد فتنه تلاش آنها تلاش ترکیبی از عناصرداخل نظام و عناصر ضد انقلاب بر علیه انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه نظام سلطه برای از بین بردن جمهوری اسلامی از فشارهای اقتصادی و تحریم ها استفاده می کند، بیان کرد: هدف اصلی آنها تسلیم نظام است اما نمی دانند که مردم بصیر ایران پای ارزشها و اعتقادات و آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.
وی اظهار داشت: فشارهای موجود در داخل کشور خیانت برخی افراد است جلوگیری از اشرافی گری سیاسی موجب پیشرفت کشور می شود و نباید بگذاریم که برخی افراد به خاطر دنیاطلبی داشته های کشور را با دشمنان معامله کنند.
کرمی افزود: سران فتنه باید در مقابل مردم عذرخواهی کنند هر وقت عذرخواهی کردند مردم آنها را می بخشند نمی خواهند از آنها بت بسازند و نمی خواهند پیراهن عثمان را مجدد زنده کنند.
وی یادآورشد: این فتنه توسط شیطان بزرگ ایجاد و با هدف براندازی اصل نظام هدایت شد آنها با بهانه انتخابات برخی افراد ناآگاه را به خیابان ها کشاندند برای اینکه به اهداف پوچ خود دست یابند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی استان البرز(ع)گفت: فساد اقتصادی یکی از تهدید های کشور بی تدبیری مسئولان در برخی موارد موجب ولنگاری فرهنگی شده است و تنها با کار جهادی کشور پیشرفت می کند.
کرمی افزود: هر کسی در مقابل قانون بایستد باید با او مطابق قانون برخورد کرد نگذاریم مشکلات ایجاد شود و دشمن از فرصت سوء استفاده کند و اهداف راهبردی و کلام نظام سلطه از بین بردن جمهوری اسلامی است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.