به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی در پیام تبریک خود به مناسبت هفته دولت آورده اند، شهریورماه عرصه پرواز چهره های ماندگاری چون رجایی و باهنر است که ضدانقلاب برای پیشبرد اهداف خود، آنها را با دسیسه های ترور، انفجار و سایر اقدامات به آرزوی دیرینه شان رساند و به یقین در اندیشه سیاه دشمنان این سرزمین هیچگاه افتخار شهادت، به باور نخواهد نشست.
این پیام می افزاید، آغازین روزهای شهریورماه، همواره یادآور عروج آسمانی بزرگ مردانی است که زمین گنجایش عظمت روحشان را نداشت و در برابر اراده قوی و عزم استوار آنها در مسیر خدمت به مردم، هیچکس را یارای ایستادن نبود.
در ادامه آمده است، شهریورماه عرصه پرواز چهره های ماندگاری چون رجایی و باهنر است که ضد انقلاب برای پیشبرد اهداف خود، آنها را با دسیسه های ترور، انفجار و سایر اقدامات به آرزوی دیرینه شان رساند و به یقین در اندیشه سیاه دشمنان این سرزمین هیچگاه افتخار شهادت، به باور نخواهد نشست.
این پیام می افزاید، انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریورماه سال 1360 و شهادت 2 یار دیرین انقلاب، اگر چه موجی از اندوه را برای همیشه در جان زمان جریان داد اما نشان داد که شهادت، راز جاودانه زیستن و جاودانه ماندن برای همیشه است.
امام جمعه و استاندار کرمان در این پیام آورده است، به یقین شهیدان رجایی و باهنر که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، صفات بارز انسانی خود را به منصه ظهور رسانده و راه آسمان را یافتند، بهترین الگو و اسوه برای مدیرانی است که در عرصه خدمت به مردم لباس رزم به تن کرده و اقدام جهادی انجام می دهند.
در این پیام آمده است، آری در حقیقت هفته دولت یادآور یک دولت مکتبی و مردمی و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است که تحلیل سیره و روش زندگی آنها بزرگترین آموزگار شیوه مدیریتی و خدمتی به این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به یقین مردمان دیار کریمان با افتخار بر کرمانی بودن شهید باهنر، با افتخار و شکوه وصف ناشدنی تر هفته دولت را گرامی می دارند.
در ادامه آمده است، در این فرصت، ضمن تقدیر از تلاش های اثرگذار دولت تدبیر و امید، هفته دولت را گرامی داشته و برای تمامی دست اندرکاران و مدیران تلاشگر این حوزه آروزی توفیق روز افزون را از درگاه ایزد منان آرزو می نمائیم.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.