به گزارش ایرنا، در این دیدار آیت الله علی ملکوتی به نمایندگی از اعضای خبرگان رهبری حاضر در دیدار گفت: در حال حاضر تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری به مهمترین حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی تبدیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی و قائم بر ولایت فقیه است و باید همه ملت از آن پاسداری کنند، افزود: سردمداران غربی و صهیونسیت به خوبی به این نتیجه رسیده اند که مهمترین مانع در برابر آنان برای دستیابی به اهداف پلید و سلطه گرایانه شان، رهبری انقلاب است.
آیت الله ملکوتی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید قاضی طباطبایی و شهید مدنی امام جمعه اسبق تبریز، ادامه داد: محور ولایت فقیه و افراد منتسب به رهبری به خصوص شورای نگهبان و نمایندگان ولایت فقیه در مراکز استان ها در تمامی برهه ها هدف هجمه استکبار جهانی بوده اند.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه مسوولان و مردم آذربایجان شرقی برای تقویت جایگاه ولایت فقیه و حمایت از نماینده ولی فقیه در استان، افزود: بصیرت و آگاهی مهمترین صلاح در دست ملت است تا از حریم ولایت به خوبی دفاع کنند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی، گفت: بزرگترین نعمت خداوند برای ایران اسلامی را باید وجود با برکت ولی فقیه جامع حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم افزود: صلابت و ایستادگی مقام معظم رهبری و ملت ایران در برابر فتنه ها، فزون خواهی ها، فشارها و تهدیدهای دشمنان نظام رمز موفقیت جمهوری اسلامی در مهار جنگ نرم است.
وی با اشاره به نقش سنگر نمازجمعه در از بین بردن تلاش دشمنان برای شکاف میان حاکمیت و مردم، یادآور شد: اتصال مستحکم مردم با نهاد نمازجمعه مهمترین مانع در برابر سناریوی راهبردی دشمنان اسلام است.
امام جمعه تبریز، از حمایت نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری از جایگاه ولایت فقیه قدردانی کرد.
در این دیدار آیات ملکوتی، پورمحمدی، هریسی و فیض سرابی به همراه امام جمعه زنجان و معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور حضور داشتند.
خبرنگار: بهنام مجتهدی**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.