به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور، مردم ولایتمدار رشتخوار نیز با حضور و روحیه انقلابی و پر نشاط در راهپیمایی امروز با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید پیمان بستند و راهپیمایی تماشایی را در ساگرد پیروز انقلاب رقم زدند.
امروز مردم رشتخوار حماسه ای باشکوه رقم زدند و درسه نقطه شهرستان از جمله رشتخوار ،جنگل و فتح آباد با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و پلاکاردهایی حاوی شعارهای انقلابی به حمایت از نظام و ولایت در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.
به گزارش ایرنا ،رشتخواری ها با سر دادن شعارهایی نظیر «ای رهبر آزاده؛ آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل»، «دست خدا بر سر ما؛ خامنه ای رهبر ما»، «حجاب ما مظهر ایمان ماست» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» ولایتمداری و استکبارستیزی خود را فریاد زدند.
در راهپیمایی 22 بهمن مردم مشتاقانه از نخستین ساعات صبح حضور داشتند؛ در میان خیل عظیم جمعیت حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد به چشم می خورد.
امام جمعه جنگل سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهر رشتخوار با اشاره به اینکه ملت هوشیار ایران هرگز نخواهند گذاشت دشمن به ایران تعرض کند گفت: اگر دشمن بخواهد کوچکترین تعرض به کشور بکند ملت ایران سیلی محکمی به جبهه استکبار خواهند زد.
حجت ا لاسلام روح توکلی در جمع مردم رشتخوار از 22 بهمن به عنوان یکی از روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی نام برد و افزود: در آن دوران مردم به رهبری امام خمینی (ره) رژیم ستم شاهی را سرنگون کردند و در این راه افراد بسیاری به شهادت رسیدند و امروز ما وظیفه داریم که راه آنها را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه امروز مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری تجدید میثاق کردند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای و افتخارات فراوانی دارد.
وی تصریح کرد: مردم ثابت کردند که بعد از گذشت 39 سال از عمر نظام با وجود همه مشکلات همچنان به نظام، کشور، ولایت و ارزش های انقلابی اسلامی وفادار هستند.
خبرنگار: حسین خاکشور *انتشار: علی اصغرافتاده
7493 / 1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.