به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در کارگروه مشترک ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین افزود: چگونگ فعالیت دستگاه های اجرایی در خصوص موضوع حجاب و عفاف اهمیت فراوانی دارد و باید به این موضوع توجه جدی شود.
وی اضافه کرد: منشور عفاف و حجاب باید بر اساس شریعت اسلام و قوانین جمهوری اسلامی در حالتی اقناعی تدوین شود تا بتوان از این منشور به نتایج مورد نظر دست یافت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد:از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم کسانی که در عرصه عفاف و حجاب پیشگام و فعال هستند را مورد تشویق قرار دهند تا فرهنگ آن نهادینه شود.

**رعایت حقوق شهروندی، از شاخص های ارزیابی مدیران دستگاه هاست
وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی شاخص ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی است و در همکاری با آن دسته از مدیرانی که به حقوق شهروندی باور نداشته باشند تجدید نظر خواهیم کرد.
شاهرخی افزود: مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه از شکل گیری انقلاب تاکنون به خوبی نقش تاثیرگذار خود را نشان داده و همیشه در عرصه های مختلف اجتماعی نقش فعال و موثری ایفا نموده اند.
وی ادامه داد: در شرایطی که مردم به رسالت خود عمل کرده اند اینک مسئولان و مدیران باید جواب این مشارکت را در خدمت صادقانه و بی منت به مردم نشان داده و فرصت ها را از دست ندهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی در جامعهپ، تصریح کرد: با رونمایی از منشور حقوق شهروندی روند فعالیت در این زمینه به صورت کارشناسی در حال تدوین است و همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند باید این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از پایه های حقوق شهروندی اطلاع رسانی در خصوص حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است تا با کمک رسانه ها و تریبون ها بتوانیم جسارت لازم را در مردم برای گرفتن این حق ایجاد کنیم.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.