به گزارش ایرنا؛ مجید یزدان‌ پناه روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در سرسرای اجتماعات آموزش و پرورش استان با گرامیداشت این روز بزرگ، بر همدلی و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تاکید کرد و حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را خواستار شد.
وی با اشاره به نقشه‌ها و نیرنگ‌های آمریکا در طول تاریخ معاصر و تلاش این کشور در انحراف افکار عمومی دنیا در مورد کشور عزیزمان و تلاش در جهت جدایی و تفرقه بین ملت و دولت گفت: حیله‌های جدید آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی همانند دست و پا زدن در باتلاقی است که خود به وجود آورده‌اند و هر لحظه بیشتر در آن فرو خواهند رفت.
او گفت: دست لطف و مرحمت خدای سبحان بر سر این ملت است و به یاری خداوند، رهنمودهای رهبری و اراده مردم، این بار هم در جبهه‌های اقتصادی و سیاسی ماییم که پیروز می‌مانیم، چرا که آرمان ملت ما عزت‌ طلبی و آزادی‌خواهی است و در این راه سختی‌های زیادی را تحمل کرده و خون‌های زیادی داده‌ایم؛ اما هنوز پر قدرت، ایرانی اسلامی، آماده پاسخ به لبیک دیگر است.
یزدان‌ پناه افزود: آن‌ها خود نمایش قدرت مردم کشورمان را در راهپیمایی‌های پرشور و با شعور مختلف و در صحنه‌های علمی و بازدارندگی دیده‌اند و همچنین بسیج مردمی ما را دیده‌اند و از این همه وحدت و هماهنگی دلهره دارند و می‌ترسند.
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه گفت: ما بارها با زبان صلح و آشتی صحبت کرده‌ایم و در بحث اتمی، این آمریکا بود که خلف وعده کرد و از برجام خارج شد، دنیا این را می‌داند و به حقانیت ایران اسلامی شهادت می‌دهد.
یزدان پناه، یوم‌الله سیزده آبان را روزی مبارک قلمداد کرد و آن را روز آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی جوانان مومن انقلابی ما، در از بین بردن لانه‌های تزویر و ریا و نفاق دانست.
وی افزود: استکبارستیزی و مبارزه با دشمنان این مرز و بوم بخشی از هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان‌مان شده است و این موضوع نسل به نسل با اهمیت بیشتر ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه به مسائل روز ما، با تعهد به آرمان‌های بزرگ رهبر انقلاب در کنار سایر قشرهای مردم‌مان ایستاده‌اند و همه تحرکات آمریکا را رصد می‌کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی تمام دست‌اندرکاران، شاهد برگزاری راهپیمایی مردمی و خودجوش و با شکوه 13 آبان در استان همزمان با سراسر کشور باشیم و زمینه حضور مردم در این مراسم توسط مسئولان و رسانه‌های مختلف فراهم شود.
استان کرمانشاه 320 هزار دانش آموز و 30 هزار معلم دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.