به گزارش ایرنا سامان ساسانیان غروب یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فرمانداری آستارا افزود: راهپیمایی 13 آبان ساعت 10 صبح در شهرهای آستارا و لوندویل برگزار خواهد شد و وظیفه مسئولان دولتی، روشنگری و تبیین هدف های عالی نظام جمهوری اسلامی برای جوانان است.
وی بیان کرد: سخنرانی، قرائت قطع نامه، سرود و آتش زدن آدمک ها و پرچم سران کشورهای استکبار از برنامه های پیش بینی شده در روز 13 آبان در شهرستان آستاراست.
وی اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز 13 آبان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز چشم خود را به حضور مردم دوخته اند.
ساسانیان ادامه داد: 13 آبان امسال فرصتی است تا فریاد استکبار ستیزی خود را که برگرفته از عمق جان ملت مومن ایران اسلامی است، علیه مستکبران عالم سر دهیم تا بدانند که این روحیه را از مکتب حسین (ع) گرفته ایم.
او گفت: در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر کرده و توطئه های شوم آنها را به خودشان برگرداندند.
معاون فرماندار آستارا افزود: این روز تنها به دانش آموزان تعلق ندارد بلکه همه آحاد ایران اسلامی باید با حضور پرشور خود، انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کنند.
او مسابقه مقاله نویسی در مدارس، نشست های بصیرتی با موضوع شناساندن استکبار جهانی برای دانش آموزان، یادواره شهدای دانش آموز، دیدار دانش آموزان با خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه های هنری را از برنامه های فرهنگی قابل اجرا به مناسبت 13 آبان عنوان کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.