به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی البرز افزود: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده مردمی باید جشن گرفت که این امر حضور فعال دانش آموزان و دانشجویان را می طلبد.
وی ادامه داد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت تنویر افکار عمومی و بویژه نسل چهارم انقلاب نسبت به اهداف انقلاب اسلامی باشد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با بهره برداری از فضای مجازی، درصدد پیاده سازی اهداف مخرب خود بر علیه نظام هستند از این رو با تفسیر قرآن می توان در برابر بسیاری از این توطئه ها ایستاد.
استاندار البرز گفت: صهیونیست، یکپارچگی و انسجام کشور را مورد هدف قرار داده چراکه بخوبی آگاه است با وحدت و همدلی راه نفوذی به ایران اسلامی نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر اقدامات بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت های عمرانی البرز صورت گرفته که با اطلاع رسانی دقیق، باید مردم را از خدماتی که دولت در این شرایط سخت ارائه می دهد، آگاه ساخت.
وی ادامه داد: برخی از رسانه های داخلی نیز نا آگاهانه زمینه سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم می کنند و مقام معظم رهبری طی سخنرانی اخیر خود، زوایای مختلف برنامه های دشمنان را تشریح کردند که باید از این اندیشه برای خنثی کردن دسیسه های استکبار استفاده کرد.
وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا به میزبانی البرز نیز اقدام ارزشمندی برای تبیین و تشریح از خود گذشتگی ها و دلاورمردی های شهدا، ایثارگران و آزادگان سرفراز کشورمان است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.