به گزارش خبرنگار ایرنا ،، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان در روز 13 آبان، ملت ایران را از حیله استکبار جهانی آگاه کردند و بر توطئه های دشمنان مهر باطل زدند.
وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز مقابله ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، افزود: رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود به ملت بزرگ ایران توهین کرد و آمریکا به عنوان نماد استکبار، فکر حذف نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می پروراند.
وی با اشاره به اینکه بدعهدی های آمریکا با نقض برجام آشکارتر شد، اظهار کرد: موضوع برجام نشان داد که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و مردم و مسئولان باید نسبت به این امر آگاه باشند.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: فرهنگ عمومی بر اساس آموزهای دینی و اسلامی باید در حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خودنمایی کند و همایشی در این خصوص با تجلیل از برگزیدگان فرهنگی آستارا برگزار خواهد شد.
حافظ نیا با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی، افزود: پیاده روی بزرگ اربعین، نماد وحدت و همدلی ملت های آزاده جهان است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.