رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر جوانرود افزود: اقدام های پیشگیرانه به منظور کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر است و این مهم جز با کارهای فرهنگی میسر نمی شود.
وی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ، ارتباط مستقیم با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد و کاهش ابتلای افراد به این پدیده خانمان سوز می تواند از این مشکلات که امنیت جامعه را با خطر مواجه می سازد، بکاهد.
فرماندار جوانرود بر بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون ، سازمان های مردم نهاد و نهادهای فرهنگی برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد تاکید کرد.
یوسفی خاطرنشان کرد: نهادهایی همچون آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستمر با خانواده ها و جوانان می توانند در آگاه سازی آینده سازان ایران اسلامی از خطرات ابتلا به مواد مخدر نقش به سزایی داشته و آنها را نسبت به این خطر که همواره در کمین آنان نشسته مصون کنند.
در ادامه مدیران ادارات به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های اجرایی همچون برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی، جلسات آموزشی پیشگیری از اعتیاد و اجرای طرح های دیگر در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان جوانرود در سال 97 پرداختند.
نظارت جدی اداره اماکن و اصناف بر آرایشگاه های زنانه و سالن های پرورش اندام ، آموزش به خانواده ها از طریق دستگاههای اجرایی ، بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون ، سازمان های مردم نهاد، توسعه ورزش های همگانی، پرکردن اوقات فراعت جوانان و نوجوانان و کنترل و نظارت بر بازار از مصوبات شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جوانرود بود که یوسفی فرماندار جوانرود به آن اشاره کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.