حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های امروز نماز جمعه بیجار با بیان بخش هایی از زندگی حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: سراسر زندگی آن حضرت مملو از نزاکت، ادب، رعایت حقوق و شان بزرگترها بود.
وی با اشاره به حلم، بردباری و صبوری حضرت امام حسین (ع) ادامه داد: آن حضرت آنقدر در برابر کسانیکه بدون اطلاع کامل از خاندان اهل البیت(ع) حرف می زندن صبور و با متانت برخورد می کردند که فرد سوال کننده و یا کم خرد، با شرمندگی از محضر ایشان خارج می شد.
حجت الاسلام مرادی به هفته نیروی انتظامی اشاره و این نیرو را مایه اقتدار نظام برشمرد و تاکید کرد: باید در راستای جذب حداکثری همکاری و همراهی مردم با نیروی انتظامی تلاش شود.
حجت الاسلام مرادی از وضعیت بغرنج روستاهای شهرستان بیجار و روند افزایشی تخریبی و تخلیه آنها سخن گفت و از برخی عملکردها که موجب مهاجرت و تخلیه روستاها می شود ابراز ناخرسندی کرد.
خطیب نمازجمعه بیجار با بیان عظمت عزاداری های مردم متدین شهرستان بیجار از اینکه برخی علامت ها و علم های نمایش داده شده در دسته های عزاداری که برخی مالکان آنها حتی در بیجار حضور ندارند ولی برای مراسم عزاداری نمایش داده می شوند و موجب زحمت مردم و خرافه پرستی شده اند هشدار داد.
شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است حدود 220 روستا وجود دارد که 180روستای آن دارای سکنه است.
خبرنگار: سید باقر سبحانی **انتشار دهنده: امید بهمنی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.