به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با انتقاد از تعطیلی پروژه استخر شنای این شهر افزود: جوانان علاقه مند به ورزش شنا مجبورند مسافت های طولانی شهرهای مجاور مانند فیروزان را طی کنند تا از استخر شنا استفاده کنند.
وی گفت: شهرستان کنگاور با داشتن جمعیت قابل توجه دارای جوانان پرشور و نشاطی است که نبود استخر شنا برای فعالیت علاقه مندان به این رشته ورزشی آنها را در این زمینه رنج می دهد.
خطیب جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی در لاس وگاس آمریکا و کشته شدن 60 نفر و زخمی شدن 540 نفر، اظهار داشت: اکنون این سوال مطرح است که شما که از تامین امنیت خودتان عاجز هستید، چطور مدعی برقراری نظم جهانی می شوید و ادعای حقوق بشر می کنید؟
وی به موضوع اتهام یک سایت به بستگان رئیس قوه قضائیه در روزهای گذشته اشاره کرد و با تاکید بر اینکه ریاست این قوه از پرچمداران مبارزه با استکبار جهانی است، یادآوری کرد: در سال های پس از انقلاب ثابت شده است که هر کسی به نظام بیشتر خدمت کند، با شدیدترین حملات رسانه ای ضدانقلاب مواجه می شود.
وی از مسئولان خواست تا هرچه زودتر این گونه سایت ها را فیلتر کنند تا از ترفند ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب جلوگیری شود.
امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم شهرستان و هیات های مذهبی در برگزاری باشکوه آیین های عزاداری ماه محرم، از رواج برخی انحراف ها و خرافه ها در مراسم مذهبی انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه خواسته یا ناخواسته به سمت شیعه انگلیسی پیش می رویم، گفت: نوشته های عجیب روی طبل ها و حضور دختران در وسط بعضی از هیات ها در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین معنی ندارد و موجب انحراف این مراسم مذهبی و معنوی به سمت شیعه انگلیسی می شود.
حجت الاسلام لروند با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: به وجود ارگان نیروی انتظامی که هر روز قوی تر، مقتدرتر و دلسوزانه برای حفظ و امنیت کشور تلاش می کنند، افتخار می کنیم.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.