سردار علی آزادی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان، افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نشست های علمی، دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان ناجا و برگزاری مسابقات مختلف از جمله برنامه های مهم این نیرو در هفته آینده است.
وی با تبیین نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی کشور، گفت: این هفته فرصت خوبی برای نمایش اقتدار، ایثار و روحیه جهادی کادر نیروی انتظامی برای مردم است.
سردار آزادی با اشاره به ضرورت حفظ امنیت در کشور اشاره و تصریح کرد: شعار نیروی انتظامی برای این هفته ' پلیس برای امنیت و امنیت برای همه' است.
فرماندهی نیروی انتظامی زنجان با تبیین شرایط حساس منطقه، از جمله مسئله استقلال کردستان عراق، گفت: این تلاش ها برای جدایی کردستان، به یقین توطئه مستکبران جهان است.
وی اظهار کرد: تنها حمایت کننده تجزیه طلبی و جدایی اقلیم کردستان از کشور عراق رژیم اشغالگر قدس با حمایت پشت پرده آمریکاست.
سردار آزادی عنوان کرد: از وظیفه های حکومت اسلامی تامین رفاه و امنیت، همچنین برقراری عدالت اجتماعی است و نیروی انتظامی یکی از مهمترین رکن های تامین امنیت و پاسداری از مرزهای کشور به شمار می آید.
به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی همه ساله و در سراسر کشور از 14 مهر آغاز و برنامه های مختلفی در این هفته با محوریت گزارش عملکرد و تبیین فعالیت های این نیرو برای مردم برگزار می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.