به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت بستر و زمینه را برای همه فعالیتها فراهم می کند و اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ کاری در زمینه های مختلف نمی توان انجام داد.
و.ی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا این دستگاه به بیان عملکرد خود پرداخته و مردم را بیشتر در جریان اهداف ،برنامه ها و خدمات ارایه شده قرار دهد.
امام جمعه بروجرد همچینین گفت: وظیفه همه حکومت ها ایجاد امنیت، برقراری امنیت و ارتقا امنیت اجتماعی است و مردم حق دارند در امنیت کامل زندگی کنند و این رسالت خطیر و سنگین بر دوش نیروهای خدوم و ایثارگر و انتظامی است.
حجت الاسلام ترابی افزود: باب شهادت برای نیروهای انتظامی مفتوح است و هر چند وقت شهدایی را در دفاع از نظام و آرمانها تقدیم انقلاب می کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به برگزاری آیین با شکوه تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: آیین های عزاداری دهه اول محرم بدور از بدعت ها برگزار شد و توجه به فلسفه قیام کربلا و اهداف آن حضرت در مراسمها و بحث نماز و ترویج نماز به ویژه نماز ظهار عاشورا با جلوه و شکوه بیشتری امسال انجام شد.
وی با اشاره به مرگبارترین حادثه اخیر تیراندازی آمریکا افزود: در هفته گذشته در آمریکا شاهد کشته شدن 60 تن و زخمی شدن 140 تن توسط یک پیرمرد 64ساله با 23 قبضه اسلحه و 72دقیقه تیراندازی و نهایت خودکشی او بودیم.
وی همچنین گفت: به دلیل آزاد بودن حمل اسلحله در آمریکا براساس اظهارات برخی دولتمردان آمریکا سالانه 33هزار نفر و روزانه 90نفر بر اثر شلیک اسلحه در آمریکا کشته می شوند.
حجت الاسلام ترابی افزود: این واقعیت و پشت پرده جامعه آمریکاست که متاسفانه برخی آمال و قبله شان را آمریکا دانسته و آه می کشند که چرا جامعه ما مانند جامعه آمریکا نیست.
6052/6060
خبرنگار: آمنه صارمی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.