به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:عاشورا سند پر افتخار عالم بشریت و برتری شیعه است که در دل این قیام هزاران پیام والا نهفته است.
وی اظهار کرد: سوگواری های محرم باید در مسیر صحیح و در راستای تبیین جایگاه این قیام و اهداف ارزشمند آن باشد.
حجت الاسلام حسینی نوری اظهار کرد: دشمن برای کمرنگ کردن شور حسینی و ارادت ملت مسلمان ما به ائمه اطهار (ع) تلاش زیادی کرده که به دلیل عمق اعتقادات ملت همواره با شکست مواجه شده است.
وی بیان کرد:این ایام فرصتی ارزشمند برای نزدیکی بیشتر به ائمه اطهار (ع) است لذا باید مراسم های سوگواری همراه با معرفت افزایی و شناخت بهتر این قیام باشد.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به ایثار و فداکاری شهید حججی گفت:این شهید والامقام موجب جوشش زیادی در سطح مجامع مختلف شد و همه شهدای مدافع حرم ما با ایثار و جانفشانی خود درس های بزرگی به دشمن داده اند.
وی بیان کرد:این شهدای والامقام کمر گروههای تکفیری را شکسته اند و امروز در نتیجه جانفشانی مدافعان حرم داعش در حال نابودی کامل است.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به اهمیت یوم العباس و روز عاشورا گفت:مردم خداجوی شهرستان اندیمشک با حضور در تجمع های بزرگ سوگواران حسینی اعتقاد خود را به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت:زحمات این قشر تلاشگر برای برقراری امنیت و آسایش مردم قابل تقدیر است.
7281/6064
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار دهنده:: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.