به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین در این اطلاعیه آمده است: پلیس قزوین برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و تامین نظم و امنیت مطلوب برای عموم مردم عزیز و بویژه عزاداران حسینی (ع)، توجه هیات های عزاداری و شهروندان استان را به موارد زیر جلب کرده و نسبت به رعایت آنها تاکید می کند.
ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سراسر قزوین بیافزایند بنابراین به شهروندان توصیه می شود با کارکنان پلیس قزوین در این ایام مثل همیشه همکاری صمیمانه داشته باشند.
مسئولان هیئت های عزاداری و تکایا از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود، خودداری کنند.
همچنین توصیه می شود در حرکت دسته های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، به رعایت حال بیماران و افراد مسن توجه شود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: مراکز 110 پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم قزوین خواهند بود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.