شهردار منتخب رشت از ضرورت تشکیل گروه همیاران محرم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست هم اندیشی مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت با شهرداران مناطق پنجگانه ، مدیر ارتباطات و اموربین الملل , رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت در راستای برنامه ریزی ویژه برای برگزاری مراسم دهه عاشورا در ساختمان تاریخی شهرداری برگزار شد.

نصرتی درسخنانی با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسمی متفاوت با سالهای گذشته اذعان داشت: جلسه امروز در راستای همفکری و انجام کار تلفیقی شهرداری‌های مناطق با سازمانهای مرتبط جهت اجرای برنامه های خلاقانه  و متفاوت با سالهای گذشته است.

شهردار رشت با تاکید بر پرهیز از دولتی کردن مراسم دهه محرم یادآور شد: هرگاه برنامه ای از صفر تا صد برگزاری آن دولتی شود از جایگاه مردمی دور خواهد ماند. بنابراین اگر میخواهیم مراسم و عزاداری ویژه ماه محرم به عنوان تأثیرگذارترین جریان مذهبی هم­ چون جشن عید شعبان موفق شود باید به صورت خودجوش و مردمی اداره شود.

 وی در ادامه افزود: با توجه به مدت کوتاه باقی مانده تا ماه محرم شایسته است تابا همفکری مسئولین شهرستانی، نیروی انتظامی ، مساجد و صداو سیما در برگزاری هرچه بهتر مراسم ایام فوق گام برداشت.

نصرتی از ضرورت تشکیل گروه همیاران محرم خبر داد و گفت: مناطق و سازمانها می توانند با متمرکز کردن حمایت های خود با شهرداری مرکز نقش بسزایی در توزیع عادلانه حمایت مادی شهرداری با هیات های مذهبی داشته باشند./  
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.