محمد فلاحی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت پرشور مردم در تمام ادوار انتخابات نشانه بلوغ و رشد سیاسی و فکری جامعه است که مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است.
وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم بانه در دوره های قبلی انتخابات خاطر نشان کرد: بیش از 70 درصد مردم بانه در دوره های گذشته انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کردند.
وی با بیان اینکه آنها افق های درخشانی برای جامعه خود رقم زدند، ادامه داد: پیش بینی می شود در این دوره هم مردم مشارکت پرشور در انتخابات داشته باشند.
وی اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات علاوه بر اینکه سرنوشت کشور و مسیر آینده جامعه را تعیین می کنند گامی مهم در راستای اقتدار سیاسی کشور در مجامع بین المللی بر می دارند.
فلاحی تاکید کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه جهان نگاه ویژه ای به انتخابات ایران دارد گفت: همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند چراکه چشم جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده و با شرکت در انتخابات اقتدار نظام و کشور را به مردم همه جهان نشان دهیم.
وی افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در را انتخابات پشتوانه بزرگ و سرمایه ای ارزشمند در راستای تامین مصالح ملی کشور در سطح ملی و بین المللی است که نشانه اتحاد و همدلی ملت و دولت است.
فرماندار بانه با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای شهر و روستا محل اصلی تامین خواسته های مردم است و در روند زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم نقش بسیار مهمی دارد که باید با آگاهی و شناخت کامل در این انتخابات شرکت کنند و افراد لایق و آگاه را انتخاب کنند.
در انتخابات شهر و روستا در بانه 829 ثبت نام کردند که از این تعداد 64 نفر در شهر بانه و مابقی در شهرها و روستاهای تابعه ثبت نام کردند.
تاکنون پنج نفر از ثبت نام کنندگان شورای شهر بانه انصراف دادند.
انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت برگزار می شود
شهرستان بانه با جمعیت 158 هزار نفر در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**گاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.