سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه‌ها حق‌دارند از وضعیت و نحوه انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی آگاهی داشته باشند اما نباید دست به انتشار هر مطلبی بزنند.
وی گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود درصورتی‌که می‌خواهند مطلبی در خصوص انتخابات منتشر کنند حداقل اطلاعات لازم در خصوص انتخابات را داشته باشند.
فرماندار بویراحمد بابیان اینکه برخی از مخاطبان رسانه ها در خصوص تعیین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت نقدهایی می‌کنند که همه آن به دلیل بی‌اطلاعی از نحوه تشکیل این هیأت‌هاست، گفت: اگر درباره انتخابات آگاهی کامل داشته باشند این‌گونه اظهارنظر نمی‌کنند.
نظری نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی در ایام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همه جوانب را در نظر گرفته و اخبار را منتشر کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد ادامه داد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیته رسانه، اطلاعات و اخبار انتخابات را به‌خوبی منعکس شد.
نظری با تأکید بر اینکه در کمیته رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با رسانه‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف تعامل داشتیم، گفت: اخبار انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی به‌خوبی پوشش داده شد.
نظری با اشاره به در پیش رو بودن 2 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، گفت: برای پوشش بهتر و کامل اخبار و اطلاعات انتخابات گروه اطلاع‌رسانی انتخابات در فرمانداری بویراحمد تشکیل شده است.
فرماندار بویراحمد تأکید کرد که با تشکیل گروه اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان بویراحمد به‌طورقطع اطلاع‌رسانی خوبی در حوزه انتخابات صورت خواهد گرفت و انتخاباتی به‌دوراز تنش برگزار خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 9666 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.