حسینعلی خدایگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات خیلی خوب و مناسبی در شهر لاهیجان برایی پیشرفت و عمران شهری صورت گرفته و این طرح ها شهر را کاملاً متحول ساخته است.
وی اظهارداشت: تلاش های مستمر مدیریت شهری لاهیجان طی دو سال گذشته جذب سرمایه گذار بوده و عزم شورای شهر لاهیجان بر حمایت از سرمایه‌گذار قرار دارد.
رئیس شورای عالی استان گیلان با انتقاد از برخی شایعات در ارتباط با پروژه زیپ لاین شهرداری لاهیجان اظهار داشت : پروژه هایی همچون زیپ لاین بعنوان یک فرصت سرمایه گذاری و جذب توریست از پروژه های بسیار خوب شهرداری لاهیجان است که به همت و تلاش شهرداری اجرایی شده و می بایست از این فرصت ها جهت جذب گردشگر با هدف ارتقای سطح اقتصادی شهر و شهرستان استفاده کرذ.
وی به نقش تله کابین در شهرلاهیجان اشاره کرد و گفت : تله کابین لاهیجان مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار دارد و در جذب توریست نقش بسیاری داشته است و موجب ایجاد تحول در شهرستان لاهیجان شده است.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، یادآورشد: شهر لاهیجان جای افراد کم تجربه نیست و این شهر با سابقه درخشان خود در مدیریت شهری ، نباید بار دیگر جای آزمون و خطا قرار گیرد و مردم این شهر به افراد خوب ، مطلع و آگاه به امور شهر رأی خواهند داد تا لاهیجان به جایگاه اصلی خود دست یابد .
شهرلاهیجان به عنوان بخش مرکزی شهرستان لاهیجان دارای حدود یکصد هزار نفر جمعیت است که در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان شهر رشت قرار دارد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ***انتشار :نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.