محسن سیف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسیر پروازی به صورت موردی برای ایام نوروز 1396 پیش‌بینی شده و در صورت ظرفیت و استقبال، پس از آن به صورت پرواز هفتگی در خواهد آمد.
وی افزود: پرواز مذکور که با هواپیماهای پیشرفته Embraer190 شرکت 'بوراجت' ترکیه انجام می‌گیرد توسط چارترکننده بومی شرکت 'آوای سفر سبز'پشتیبانی می‌شود.
مدیر فرودگاه‌های استان کردستان اضافه کرد: پروازهای یاد شده با مسیر آدانا-سنندج- آدانا در تاریخ‌های 30 اسفند 95 و 7 و 14 فروردین 96 است که به صورت رفت و بازگشت برگزار می شود.
سیف زاده گفت: این پروازها هر روز از ساعت پنج صبح به مقصد سنندج و برگشت آن ساعت 6 صبح همان روز به مقصد آدانای ترکیه خواهد بود.
وی اظهار کرد: هم اکنون 2 شرکت هواپیمایی معتبر در برنامه زمستانی این فرودگاه فعالیت می کنند و در طول هفته 11 پرواز در این فرودگاه انجام می شود.
مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته 2 پرواز و روزهای جمعه، یکشنبه و سه شنبه یک پرواز در این فرودگاه انجام می شود.
وی با بیان اینکه این تعداد پرواز جوابگوی نیازهای مسافران و متقاضیان است گفت: این برنامه را در فصول بعدی نیز حفظ می کنیم و فرودگاه آمادگی دارد در مسیرهای جدید و مورد تقاضا در هر ساعتی از روز پرواز برقرار کند.
سیف زاده افزود: پروازهای شرکت کیش ایر به مقصد جزیره کیش نیز به دلیل کمبود مسافر توسط شرکت هواپیمایی مربوطه و درخواست شرکت چارتر کننده باطل اعلام شده است.
فرودگاه سنندج از فرودگاه های قدیمی ایران بوده که از سال 1338 پروازهای هواپیمایی ایران ایر در این فرودگاه برقرار شده است.
کردستان با 28 هزار کیلومتر مربع در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس قرار گرفته و یکی از مناطق سرسیر کشور است.
3020/ 1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.