به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری ظهر امروز چهارشنبه در جلسه تأمین منابع مالی صندوق سرمایه گذاری بورس استان کردستان، اظهار داشت: بسیار مهم است راهکارهایی پیدا کنیم که بتوانیم حداکثر استفاده را از منابع بانکی داشته باشیم.

وی در خصوص پیشنهاد مطرح شده مبنی بر اعطای تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه جهت خرید سهام بورس، افزود: با توجه به اینکه تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نسبت به جمعیت استان، بالا است لذا این پیشنهاد در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: بانک‌ها در کنار تولید، خدمات و توسعه زیرساخت‌ها همیشه نقش مؤثری داشته‌اند و در این راستا امیدواریم بتوانیم همچنان از حمایت بانک‌ها در راستای تأمین مالی زیرساخت‌های استان بهره مند شویم.

جعفری با بیان اینکه جنگ اقتصادی به معنای واقعی کلمه در جریان است، یادآور شد: تحریم‌های ظالمانه به صورت مویرگی اقتصاد کشور و مردم را هدف گرفته بنابراین لازم است با هوشیاری و اراده مصمم با افزایش بهره‌وری و بالا بردن رشد اقتصادی برای توسعه زیرساخت‌ها با همکاری بانک‌ها تلاش کنیم.

گفتنی است مدیران بانک‌های استان ضمن مذاکره و مشورت با مدیران ارشد بانک‌ها در مرکز، امکان پرداخت تسهیلات با این عنوان را میسر ندانستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.