صباح قریشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد مهدهای کودک این استان استیجاری هستند که با توجه به تعطیلی این مراکز از اول اسفند سال گذشته تاکنون بدلیل شیوع بیماری کرونا، پرداخت اجاره بها توسط مدیران مهدها با مشکل جدی مواجه شده است.

وی افزود: به همین منظور و در راستای استفاده از ظرفیت خیرخواهی و مشارکت طلبی مردم شریف و خیر استان بویژه مالکان مهدهای کودک، این پویش راه‌اندازی شده تا با همکاری رسانه ها، کانون همیاری مهدهای کودک و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نسبت به تشویق مالکان به بخشش اجاره یک یا ۲ ماه و یا تخفیف بخشی از اجاره ایام تعطیلی مهدها، یاریگر و حامی این مراکز باشند.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان به منظور قدردانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک به آنان نشان «حامی کودک» اهدا خواهد کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر شنبه ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.