به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان، اظهار داشت: خدمت در ستادهای اربعین خارج از چارچوب اداری و براساس عشق و ارادت به خاندان امام حسین (ع) است لذا همه ما در قبال این حرکت عظیم مسئول هستیم.

وی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی استان کرمانشاه و تعیین کردستان به عنوان یکی از استان های معین ستاد اربعین، خاطرنشان کرد: همه باید در انجام این مسئولیت تلاش کنیم چرا که از یک سو آبروی استان مطرح است و از سوی دیگر وظیفه همه ماست که به نقش آفرینی استان براساس وظایف تعیین شده، کمک کنیم.

خوش اقبال با اذعان به مشکلات مالی دولت و همچنین دستگاه های اجرایی استان، یادآور شد: اگر خیرین و مردم مشارکت نداشته باشند، دولت به تنهای نمی تواند این حرکت باشکوه را برگزار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز دنیا و توطئه هایی که علیه کشور ما وجود دارد، این حرکت می تواند بازدارنده باشد و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به تسهیل تردد، حذف ویزا و بازگشایی مرز خسروی، تعداد زوار کردستان نسبت به سال قبل افزایش یابد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1253100
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.