نصرت‌الله لطفی روز یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا بوده و امروز جمهوری اسلامی در ۲ میدان کارزار درگیر با نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه امروزدشمن در ۲ عرصه فرهنگی و اقتصادی کشور را هدف گرفته است، گفت: در عرصه اقتصادی آحاد مردم مورد هدف هستند و با تمام توان در این زمینه تلاش می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی یادآور شد: نفوذ در عرصه فرهنگی نیز برای تهی کردن آرمان‌ها و باورهای مردم است و دشمن در این عرصه نیز از هر طریقی قصد دارد مردم را از باورها و آرمان‌هایشان دور کند.

وی اضافه کرد: در این زمینه کارآمدی مانور حضور مردم در عرصه از هر کاری تاثیرگذارتر بوده و بی‌شک حضور حضور صحنه تنها راه خنثی کردم توطئه های دشمنان است.

لطفی اظهار داشت: دشمنان در ورود به چهل سالگی انقلاب توطئه‌های خود را بر علیه ملت بیشتر کردند تا مردم را از نظام ۴۰ ساله دور کنند اما ملت همیشه در صحنه ایران با شکوه حضور خود نشان دادند با این نظام و انقلاب پیوند ناگسستنی دارند.

وی با تاکید بر تلاش برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا گفت: عاشورا صرفا به  گرفتن روزه و سینه‌زنی نیست بلکه باید از حادثه عاشورا  درس گرفت چرا که امام حسین(ع) برای حفظ اسلام شهید شدند.

 در این جلسه حجت‌الاسلام محمد سادات به عنوان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی و از خدمات محمدقاسم سیاوشی تقدیر شد.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.