سردار داود غیاثی راد شامگاه یکشنبه درهمایش بزرگ یاد یاران در حسینیه شهدا پرندک مامونیه گفت: عاشورا زیربنای تفکری است که حاکمیت نظام اسلامی ایران بر آن شکل گرفته و این مهم افتخار و عزتی بزرگ است.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با پیروی از نهضت حسینی از کیان کشور دفاع کردند و اینک نیز شهدای مدافع حرم رهروی همین تفکر هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهادت در راه دین و عقیده زندگی جاویدان است و جوانان ایران به عنوان سرمایه های نرم نظام این تفکر را حفظ و روز به روز بسط می دهند.
سردار غیاثی راد عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نام امام حسین(ع) و یارانش نماد عملیات های پیروز مندانه رزمندگان بود و امروز وظیفه همگان است که تلاش کنند تا معارف دفاع مقدس و تفکر عاشورایی را زنده نگهدارند.
مداحی در وصف شهدا و عزاداری امام حسین (ع) و رونمایی از تابلو تمثال مبارک شهدا در بوستان شهدای گمنام شهر پرندک از برنامه های این همایش بود.
شهر پرندک در دوران دفاع مقدس 49 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
شهرستان زرندیه به مرکزیت مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که در دوران دفاع مقدس 436شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
4896/6013/خبرنگار:حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.