به گزارش ایرنا، سردار بهمن کارگر عصر یکشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دفاع مقدس و ارزش های آن متعلق به همه مردم است و کسی نمی تواند آن را انحصاری بداند.
وی تاکید کرد: جناح بندی های سیاسی و حزبی در راهیان نور و حفظ آثار و نشر ارزشها دفاع مقدس هیچ جایگاهی ندارد و هرکسی به صورت جناحی به دفاع مقدس نگاه کند، جایی در این بین نخواهد داشت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه شان دفاع مقدس بسیار بالاست افزود: در راستای حفظ ارزشها و نشر آثار دفاع مقدس، استانداران به عنوان هیات امنای مراکز فرهنگی موزه دفاع مقدس انتخاب شدند.
کارگر اظهار داشت: سال گذشته 10 موزه دفاع مقدس در استان با حضور مسوولان بهره برداری شد و امسال نیز 6 موزه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته وی، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متعلق به نظام است و مسوولان دولتی نیز نقش مهمی در نشر این ارزشها دارند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نقش دولت کنونی را در حمایت از حفظ آثار و نشر ارزش ها را موثر دانست و گفت : در دوران مسوولیت بنده، دولت در 3 سال اخیر به اندازه 13سال گذشته برای تکمیل و ساخت موزه های دفاع مقدس اعتبار و بودجه اختصاص داده است.
کارگر یادآور شد : موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری پیشرفت خوب و مطلوبی دارد و مسوولان استان برای تسریع در بهره برداری این موزه نقش آفرین بوده اند.
به گفته وی، در سه سال اخیر بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسیده است که سهم چهارمحال و بختیاری در نشر این کتاب ها مطلوب است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مردم این استان در طول 8 سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند.
اقبال عباسی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس این استان بیش از دو هزار و 400شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از روند ساخت مرکز فرهنگی (موزه) دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.