به گزارش ایرنا علیرضا رادفر روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آذربایجان غربی افزود: دشمنان روی مسایل معیشتی مردم دست گذاشته اند و در چنین شرایطی داشتن روحیه جهادی لازمه مقابله با شرایط اقتصادی و خنثی سازی توطئه هاست.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس هویت و اقتدار ملت ایران است، اضافه کرد: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جهت تروج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.
وی ادامه داد: سربازان اسلام در طول جنگ تحمیلی به صورت یکپارچه و متحد در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادند و امروز روحیه ایثار و شهادت این رزمندگان باید به جوانان منتقل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: بنیاد حفظ آثار باید وصیت نامه های شهدا را جمع آوری کند و فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ و گسترش دهد.
رادفر ادامه داد: شهدا در وصیت نامه های خود برای حفظ انقلاب و بیت المال و رعایت حجاب و اقتدار اسلام تاکید کرده اند و این توصیه ها باید حفظ و منتشر شود.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور نیز گفت: آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس با اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان مقاومت و امنیت و آرامش را در مرزها و استان حاکم کرد.
امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده قاسم‌زاده بیان کرد: امروز در دوره حساس تاریخی قرار داریم و باید بدانیم که ثمره مجاهدت تاریخ تشیع، احیای اسلام ناب در ایران بوده است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با دستان خالی در جنگ تحمیلی ایستادگی کرد، افزود: رزمندگان در دفاع مقدس اجازه ورود دشمنان به کشور را ندادند و اکنون نیز جوانان این مرز و بوم راه آنان را ادامه می دهند.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران ادامه راه امام راحل و مقام معظم رهبری است و پیوند و اتحاد مردم همچنان با قدرت پیش می رود زیرا ما به وعده های الهی در قرآن کریم ایمان داریم.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح ما با پیروی از ولایت در اوج اقتدار، وحدت و گوش به فرمان رهبری هستند و مستحکم تر و مجهزتر از اوایل انقلاب ایستادگی می کنند و اگر قرار بر دفاع باشد دفاع همه جانبه را در اوج اقتدار انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم از تلاش های افشین سیمین مرام، سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تقدیر شد و سرهنگ جلیل وحیدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی معرفی شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.