مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه های قرآن کریم ویژه بانوان از 28 اسفند ماه پارسال تا چهارم فروردین ماه جاری با حضور فعالان قرآنی از کشورهای مختلف جهان به میزبانی کشور اردن برگزار شد.
حجت الاسلام حسن شهیدی افزود: در این دوره از رقابت ها نمایندگان کشورهای الجزایر، اندونزی، ایران ، مصر و عربستان به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب و در آیین اختتامیه از آنان تجلیل شد.
به گفته وی، در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی کشور اردن نمایندگانی از کشورهای موریتانی، غنا، بوسنی و هرزگوین، آذربایجان، بنگلادش، اندونزی، هند، نروژ، کرووات، تانزانیا، ایران، مالزی، قطر، فلسطین، اردن، عربستان، عمان، سودان، الجزایر، ترکیه، بحرین، مراکش، روسیه، تونس، مصر، عراق، لبنان، امارات متحده و کویت شرکت داشتند.
شهیدی یادآور شد: مریم شفیعی روشندل اهل شهرستان ایوان استان ایلام پیش تر در چهلمین دوره مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز موفق به کسب عنوان دوم در رشته حفظ شد و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآنی کشور اردن انتخاب شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.