معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای نخستین بار اسامی نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم سایر کشورها، در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روز 18 شهریور معرفی می‌شوند.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین علی مقنی با اشاره به آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار داشت: این دوره از رقابت های سراسری قرآن کریم از روز گذشته با حضور 900 نفر از برگزیدگان قرآنی 31 استان کشور در مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز بکار کرده است و تا 26 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهارکرد: امسال برای نخستین مرتبه، اسامی نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم، در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روز 18 شهریور و در روز عید غدیر اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام مقنی خاطرنشان کرد: همچنین امسال برای نخستین بار  یک سرپرست یا استاد راهنما و نخبه به همراه هر تیم از هر استان به مسابقات اعزام شده و در کنار تیم قرآنی، رسالت خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به پویش وقف مشارکتی قرآنی و راه اندازی سامانه #114*780* گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی با محوریت استان آذربایجان غربی و با هدف بهره گیری از سرمایه های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرانی به شکل دسته جمعی آغاز شده است.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، تجلیل از اساتید پیشکسوت قرآنی، راه‌اندازی کمپین"و رونمایی کتاب"ارومیه" برای معرفی شهر و استان آذربایجان‌غربی نیز پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام مقنی با تاکید بر توجه به جذابیت‌های بصری در این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقات به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی پخش می‌شود، تلاش شده که با بهره گیری از بهترین جلوه های تصویری نمایش داده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.