به گزارش ایرنا و بر اساس این بیانیه که روز شنبه در ارومیه صادر شده است، در رشته قرائت سیدمصطفی حسینی از استان قزوین نفر نخست مسابقات سراسری قرآن کریم امسال به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران و مختار دهقان از خراسان رضوی دارای رتبه عالی این مسابقات به عنوان نماینده ایران اسلامی در رقابت های قرآن کریم مالزی انتخاب شدند.
با تصمیم کمیته نظارت و ارزیابی چهلمین مسابقات سراسری قرآن که در ارومیه در حال برگزاری است، مصطفی اصفهانیان از استان اصفهان نیز به عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم معرفی شد.
در این بیانیه تاکید شده است: انتخاب نمایندگان اعزامی به مسابقات بین المللی سایر کشورها نیز پس از بررسی های تکمیلی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات و کمیته اعزام و دعوت قاریان قرآن کریم اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، نفرات برتر رشته های قرائت، ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بامداد روز شنبه به تدریج اعلام شد.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه هفته گذشته /11 شهریورماه/ در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شده است و امروز با برگزاری آئین اختتامیه، بخش برادران این رقابت ها به پایان می رسد؛ مسابقات رشته های مختلف بخش خواهران از فردا /یکشنبه/ آغاز می شود و تا 26 شهریورماه جاری ادامه می یابد.
مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران در هفته منتهی به عید مبعث پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در تهران برگزار می شود و از مسابقات معتبر قرآنی دنیای اسلام است؛ مسابقات قرآنی مالزی نیز در بهار سال آینده برگزار می شود.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.