به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم حبیب شهسوار روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دوره تداوم آموزش روایتگری راویان فتح مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ارومیه افزود: انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس وظیفه و ماموریت خطیر برای روایتگران راهیان نور بوده اما برخی اوقات این رشادت ها به صورت شایسته بیان نشده است.
وی اضافه کرد: تبیین صحیح فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یکی از ضرورت های عصر حاضر است که از طریق آن می توان به انتقال این فرهنگ کمک کرد.
سردار شهسوار افزود: پیام حقانیت و مظلومیت این دلاور مردان باید بیش از پیش در جامعه و به خصوص در بین نسل جدید بازگو و معرفی شود.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به حضور همه قشرها در اردوهای راهیان نور بیان کرد: باید در ارائه مطالب به شرکت کنندگان در راهیان نور بیش از بیش توجه شود.
سردار شهسوار، تقویت روحیه مقاومت و ایثار را از جمله اهداف برپایی اردوهای راهیان نور برشمرد و بیان کرد: امروز باید به دنبال تربیت جوانانی بود که ادامه دهنده راه ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی باشند تا شهید باکری های دیگری به ظهور برسند.
به گزارش ایرنا این دوره با حضور افزون بر 70 راوی در ارومیه به مدت یک روز برگزار شد.
آذربایجان غربی از استان های شمالغرب کشور است که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره مورد طمع دشمنان انقلاب بوده و 12 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.