رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری مورد مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام اینکه 34 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری بستری هستند، گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی جدید ناشی از بیماری کرونا گزارش نشده است.

به گزارش جماران،  مجید شیرانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در دومین روز تیر ماه سال ۹۹، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک‌هزار و ۹۷۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست سه مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: تعداد نمونه‌های گرفته شده از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در استان بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ مورد بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۵۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان مورد مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی جدید ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۴۱ نفر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.